找回密碼
 新會員登記
搜索
查看: 389|回復: 1

[求教] 新手請牌問題

[複製鏈接]
發表於 3-10-2025 11:51 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式 來自 中国–香港
想問問香港有冇邊啲牌商推介?
我自己因為唔太識所以都係主要買啲法會版本?
同埋想請教下我想搵阿贊初 既 靈光鏡澤度金,但其實係咪有分有符咒同無符咒?因為見過兩種符咒,一個類似蜘蛛網)
回復

使用道具 舉報

發表於 6-10-2025 17:26 來自手機 | 顯示全部樓層 來自 中国–香港 HKCSL
牌商就唔推介比你啦,廢時被人話賣廣告。
至於d符就近年唔同師父都各有各嘅贊符/點珠沙,比人感覺好似再有加持d牌咁,睇你點睇,有人應為出廟己有足夠力量,唔洗再比師父加持。又有人鐘意塊牌無任何劃痕。
至於阿贊速師父嘅牌d符以我前速粉嘅身份解讀就早期嘅符係用刀劃,後期嘅係電筆去鑽,睇落似一個個洞咁。另外所贊嘅符,蜘蛛網符,弓箭月亮等早期都係從理事/徒弟或捐錢多嘅人手上請返來,近期就好似變得塊塊都係依d符,所以睇你鐘意乜款
回復 贊好 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新會員登記

本版積分規則

QQ|小黑屋|手機版|網站地圖|聯絡我們|Privacy Policy|Unite 全球華人佛牌論壇

GMT+8, 12-6-2026 13:44 , Processed in 0.639014 second(s), 26 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表